my Angels , My Friends

I never though that I would find
Friends so great that friends so kind
I look up to you in every way
I learn from you everyday

Without you don't know where I would be
But you're still here with me
You deserve so much more than I could give
Without you I wouldn't live

You are give me more than money I can buy
And for you I would give my all
This feeling gets stronger everyday
Hoping not to mess it up, I constantly pray

I know we have problems every now and then
But once it's fixed,our relationship is ten time better
I want to know that I truly do care

Even in fights when I say things that are not true

It doesn't matter what you do or say
Because you would still be my friends anyway
I know the real you deep down inside
And I you will always confide

This poem is especially dedicatednto my friends in from 5 cemerlang SMK SP
Now and then
And whenever it seems like I'm never there
Remember this : "I LOVE YOU AND WILL ALWAYS CARE FOR YOU"

AlifySchya
love 4eva

Sunday 25 December 2011

PErKeNaLan BuLan 9

  
            Hari pertama, cerita yang bukan direka, tetapi kenyataan... aku berkawan dengan semua orang yang berada di frends fb ku.... dalam masa 3minggu lepas aku berpisah dengan kekasih lamaku... aku mengambil keputusan untuk single... tetapi pada masa yang sama aku ada kawan yang sentiasa membuat hari ku cerah... Nuar ialah kawan ku sehingga kini... memang kami pernah ingin bersama, tetapi Nuar ego dan aku selalu merasa yang aku tidak di endahkan.. Nuar selalu menyakiti hati ku.. tetapi.... pada masa yang sama Nuar ialah sahabat yang ku cintai.. perasaan cinta dan sayang aku terhadapnya x kan pernah ku padam .. walaupun kami bergaduh dan tidak bersefahaman.... Nuar amat baik kepada ku....... aku xkan pernah membencinya ..... pada malam khamis... aku terbangun jam 2.... aku terus mencapai telefon bimbit dan menekan punat 'call' ... memang aku merasakan yang aku mengganggu,, tetapi aku amat merindui suaranya... Nuar menjawab panggilan ku...pada mlm itu aku dan nuar berborak.... dan aku bertanya adakah dia masih menyayangiku...tetapi dengan slumber nuar menjawab ' x perlu di soal lagi perkara yang sudah berlalu '... Nuar amat prihatin dan mengambil berat tentang diriku... Nuar mengatakan yang dia akan merestui aku dengan sesiapa yang aku inginkan.... aku tahu dia amat menyayangiku... dia tidak sanggup melihat aku kecewa.. memang dia terlalu sibuk dan tiada masa untuk bercinta... sekadar berkawan sudah cukup memadai baginya..., Aku pernah berfikir.. maybe Nuar belum matang, tetapi kenyataannya dia tetap mempertahankan pendiriannya... Aku merasa amat bertuah kerana kehadiranku dapat mengubahnya walaupun cuma sedikit.... tetapi aku mulai merasai perubahan yang ada pada dirnya... egonya semakin berkurangan dan dia mulai memahami apa yang aku inginkan dalam percintaan... dia rela melepaskan ku... dan membenarkan aku mencari yang lain...cuma satu yang dia pinta dariku... Jangan pernah melupakan persahabatan yang telah kami bina..... aku xkan melupainya.. kerana dia amat memahamiku walaupun dia ego... setiap hari aku merinduinya... pernah aku bertanya pada diriku, adakah aku mencintainya sebagai seorang kekasih???  aku sendiri masih keliru dengan apa yang  berlaku  dan  persahabatan  kami...Aku tahu bahawa dia merasa kecewa dan sedih apabila aku  bersama  dengan orang  lain... tetapi... dia menghapuskan rasa itu dengan kesibukannya....pada masa terluang dan waktu mengizinkan... aku akan  selalu  menghatar msg dan menelefonnya... kerana aku tahu dia amat  memerlukan ku setiap  saat... Aku memang peramah... di sebabkan telalu peramah .. aku telah  membuat  banyak  orang  kecewa... aku menggelarkan  diriku.. "PENCINTA LELAKI"  setiap  kali  aku  kesunyian  aku  sentiasa  teringat  pada nya........




Nuar yang ku maksudkan 
        



No comments:

Post a Comment